סדנא ליצירת סביבת עבודה בטוחה

במשך השנים בהם ייצגנו בעשרות תיקים של הטרדה מינית בעבודה, פיתחנו סדנא אינטראקטיבית בת חמישה שלבים. הסדנא פותחה תוך מחשבה על ההתמודדות עם האתגרים החדשים במקומות העבודה ובמטרה לסייע לכל ארגון שמבקש לבצע פעילות מניעתית במקום "לעצום עיניים".  הסדנא מועברת גם בפורמט קצר יותר של הרצאה.

הסדנא משתנה בהתאם להתפתחות הפסיקה ובהתאם לצרכי החברה, אך בחרנו להביא כבר כעת מס' עקרונות כללים, על מנת ליצור תמונה של אופן הפעילות המניעתית בארגון:

החוק, התקנות ומקרים מהפסיקה

הסדנא תתחיל בסקירה של החוק והתקנות. לאחר מכן נסקור מספר מקרים שנבחנו לאחרונה בפסיקת בתי הדין לעבודה. בשלב זה המשתתפים בסדנא לא ייחשפו להכרעה אליה הגיעו שופטי ביה"ד במהלך הבירור המשפטי. המטרה היא להציג מקרים אמיתיים מאירועים שאכן התרחשו במציאות שלנו ולבחון את האפשרויות לפעולה בכל מקרה והנסיבות שלו. המקרים מועברים באופן אינטראקטיבי ורגיש, במטרה להכניס את המשתתפים לנסיבות האירוע, כפי שאכן התרחשו במציאות.

חובת החברה ליצירת סביבת עבודה שוויונית ובטוחה

פסיקת בית הדין לעבודה כבר קבעה, בשורה ארוכה של פסק דין, כי על המעסיק להקנות לעובד סביבת עבודה שוויונית ובטוחה ללא התעמרות, התנכלות ובעיקר ללא הטרדה מינית בעבודה. עוד קבע הפסיקה, כי מעסיק אשר בוחר "לעצום עיניים" נוכח התנהגות מטרידה החוזרת ונשנת כנגד עובדיו, יראו אותו כאחראי לעוולה אזרחית, הן מכוח החוק והון מכוח הפסיקה.

 

כתבה בנושא פורסמה בכלכליסט: לחצ/י לקראית הכתבה

 

מינוי גורם אחראי להטרדה מינית במקום העבודה

 

פנו אלינו עוד היום על מנת להתאים את ההרצאה או הסדנא, המתאימה לארגון שלכם.

 

משרד עורכי דין מומלץ לטיפול בהטרדות מיניות

ישנם עורכי דין רבים העוסקים בתחום של הטרדות מיניות. אולם, במידה והחלטת לפנות לעורך דין כדי למצות את זכויותיך, מומלץ לפנות אל עורך דין הטרדה מינית המתמחה בתחום של דיני עבודה. בנוסף, כדאי לבדוק שהמשרד מתמחה בתחום זה בלבד. משרדי עורכי דין רבים עוסקים בין היתר בסוגיית הטרדות מיניות במקום העבודה אך לא מתמחים בכך באופן ספציפי.

משרד עורכי הדין הלפגוט אדרי ושות' מתמחה בטיפול וייצוג של נפגעי הטרדות מיניות במקום העבודה. למשרדנו ניסיון של מעל עשרים שנה בייצוג ובטיפול בתיקים של הטרדות מיניות. מעבר למקצועיות, אנו מספקים ללקוחותינו טיפול מסור, קשוב ורגיש.

אז אם חיפשתם משרד עורכי דין שיסייע לך במקרה של הטרדה מינית במקום העבודה, הגעת למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

סדנא ליצירת סביבת עבודה בטוחה
שתפו ב:

/ 5.

אתם לא לבד!
צרו קשר עוד היום
טיפול וייצוג בהטרדות מיניות בעבודה

משרד עורכי הדין הלפגוט אדרי ושות’, הינו משרד בוטיק המתמחה בליווי, טיפול וייצוג בתיקים מורכבים של הטרדה מינית במקום העבודה. המשרד הוקם על מנת ליצור סביבה נעימה, בטוחה ומקצועית בסביבת העבודה. אתם לא לבד! הצוות שלנו מיומן בטיפול במקרים של הטרדה מינית בצורה רגישה אך יעילה. אנו עוסקים בחינוך באמצעות הרצאות, ייצוג נפגעי הטרדה מינית בערכאות משפטיות וליווי כולל ותומך.

דילוג לתוכן