ייעוץ שוטף לחברות בנושא הטרדה מינית

חשיפת אירוע של הטרדה מינית במקום העבודה, מוגדר כ"משבר תעסוקתי" לכל דבר.
משבר שעשוי, אם מנהלים אותו בצורה שגויה, לגרור אחריו השלכות משפטיות משמעותיות עבור החברה ומנהליה.

עורכי הדין במשרדנו הינם בעלי ניסיון רב בניהול משברים בחברה, עת נחשף אירוע של הטרדה מינית במקום העבודה.

הליווי המשפטי שלנו, מתחיל בבחינת האירוע, מחקר ואיסוף עדויות וראיות ועד הכנה של כתבי טענות, ניהול משא ומתן עם הגורמים הרלבנטיים, הכל במטרה להעניק לחברה כלים לטפל באירוע באופן הטוב ביותר עבור החברה, בנסיבות העניין.


הרגישות של הדברים משתנה מאירוע אחד של הטרדה מינית במקום העבודה לאירוע אחר. כך שאין הטיפול והייעוץ שניתן בעניין אירוע אחד יהיה רלוונטי לאירוע אחר. אך הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים בייצוג חברות ועובדים בתיקי הטרדה מינית, לימד אותנו שהייעוץ המקצועי והליווי השוטף של עו"ד שבקיא בפרקטיקה הנוהגת בבתי הדין לעבודה, עושה תמיד את כל ההבדל.

לפיכך, אם הובא לידיעתכם כי התקיים בארגון אירוע העולה כדי הטרדה מינית במקום העבודה, תפנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע בכדי להעניק לכם ייעוץ וייצוג של עורכי הדין מהמקצועיים והמנוסים בתחום.

הגשת תביעה נגד מקום העבודה

משרד עורכי דין מומלץ לטיפול בהטרדות מיניות

ישנם עורכי דין רבים העוסקים בתחום של הטרדות מיניות. אולם, במידה והחלטת לפנות לעורך דין כדי למצות את זכויותיך, מומלץ לפנות אל עורך דין הטרדה מינית המתמחה בתחום של דיני עבודה. בנוסף, כדאי לבדוק שהמשרד מתמחה בתחום זה בלבד. משרדי עורכי דין רבים עוסקים בין היתר בסוגיית הטרדות מיניות במקום העבודה אך לא מתמחים בכך באופן ספציפי.

משרד עורכי הדין הלפגוט אדרי ושות' מתמחה בטיפול וייצוג של נפגעי הטרדות מיניות במקום העבודה. למשרדנו ניסיון של מעל עשרים שנה בייצוג ובטיפול בתיקים של הטרדות מיניות. מעבר למקצועיות, אנו מספקים ללקוחותינו טיפול מסור, קשוב ורגיש.

אז אם חיפשת משרד עורכי דין שיסייע לך במקרה של הטרדה מינית במקום העבודה, הגעת למקום הנכון. פני אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותך.

ייעוץ שוטף לחברות בנושא הטרדה מינית
שתפו ב:

/ 5.

אתם לא לבד!
צרו קשר עוד היום
טיפול וייצוג בהטרדות מיניות בעבודה

משרד עורכי הדין הלפגוט אדרי ושות’, הינו משרד בוטיק המתמחה בליווי, טיפול וייצוג בתיקים מורכבים של הטרדה מינית במקום העבודה. המשרד הוקם על מנת ליצור סביבה נעימה, בטוחה ומקצועית בסביבת העבודה. אתם לא לבד! הצוות שלנו מיומן בטיפול במקרים של הטרדה מינית בצורה רגישה אך יעילה. אנו עוסקים בחינוך באמצעות הרצאות, ייצוג נפגעי הטרדה מינית בערכאות משפטיות וליווי כולל ותומך.

דילוג לתוכן